Formulář objednání servisu spotřebiče Beko

Pro zadání požadavku na servis budete potřebovat název modelu, produktové a výrobní (sériové) číslo vašeho spotřebiče.

Tyto údaje jsou umístěné na výrobním štítku spotřebiče. Výrobní štítek je u každého typu spotřebiče umístěn jinde:

  • pračky a sušičky – po otevření dvířek je umístěn na přední části krytu;
  • ledničky – v oddělení pro zeleninu na levé nebo pravé straně chladničky;
  • sporáky, vestavných trouby a varné desky – na zadní straně krytu nebo uvnitř spodní zásuvky;
  • myčky – na pravé hraně dveří.

SKU_SN_MODEL_BEKO

Pro účely agendy týkající se opravy spotřebiče zpracováváme osobní údaje. O rozsahu, úkonech a právních podrobnostech si můžete přečíst na stránce o zpracování osobních údajů (otevírá se v novém okně, abyste nepřišli o již zadaná data ve formuláři).

* Takto označené údaje jsou povinné

Datum zakoupení

Kdy jste produkt zakoupili?

Údaje o produktu

Druh opravy
Produktové číslo
Výrobní číslo (bez pomlček a mezer)
Číslo prodejního dokladu
Sken prodejního dokladu
Maximální velikost souboru je 2 MB. Nahrávejte obrázek nebo pdf.
Číslo certifikátu prodloužené záruky
Název prodejce
Město prodejce

Závada

Popis závady
Přílohy - maximální velikost souborů je 10 MB. Nahrávejte obrázek, pdf nebo video.




Kontaktní údaje, kde se spotřebič nachází

Jméno
Příjmení
Ulice a č.p.
Město
PSČ
Telefon
Telefon ještě jednou
Email
E-mail ještě jednou
Opište z obrázku
Opište z obrázku